Korfbal club Doorn

KC Doorn

Mee trainen

Gewoonlijk houden we onze ledenvergadering bijna direct na het einde van de competitie in juni. Dat heeft mooie kanten omdat we dan op het verenigingsjaar kunnen terugkijken en de plannen voor het nieuwe seizoen kunnen presenteren. Nadeel is dat de penningmeester zich rot moet werken om alles op tijd rond te krijgen. Dat hebben onze penningmeesters altijd met liefde gedaan en dat zou ook nu weer het geval zijn geweest.

En toch komt de ALV dit jaar later omdat Corona ons tegen werkt. We willen graag met elkaar vergaderen en niet via een vergaderplatform. Dat kan in juni nog niet dus zijn we later dan anders. Op zich mag dat. Het Bestuur moet jullie als leden binnen drie maanden na het eind van het boekjaar (31 mei) bij elkaar roepen. We hebben in principe dus tot eind augustus de tijd. De komende tijd kijken we wat een goed moment is. Omdat augustus nog een vakantiemaand is, kan het zijn dat we nog wat doorschuiven naar september. Dat is in deze vreemde tijden wettelijk toegestaan. We doen dat omdat we liever daadwerkelijk bij elkaar kunnen komen dan vergadering via Zoom of zo.

We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Het Bestuur