Het nieuwe seizoen gaat weer beginnen en dat betekend dat de kantine en de kleedkamers weer in gebruik worden genomen. Dit betekent dat ze ook schoongehouden moeten worden, want we willen allemaal van een schone accommodatie gebruik maken en het mooi houden. Daarom is elk seniorenteam en juniorenteam voor de komende periode driemaal ingepland om schoon te maken. Bij elk team zal de aanvoerder de contactpersoon zijn naar de schoonmaakcommissie toe.
De indeling is als volgt:
Donderdag 14 september KCD 4
Donderdag 21 september KCD A1
Donderdag 28 september KCD 1
Donderdag 5 oktober KCD 2
Donderdag 12 oktober KCD 3
Donderdag 19 oktober KCD 4
De schoonmaak is ingeroosterd op een donderdag (met je team kun zelf de tijd bepalen). Ook is het mogelijk om dit op de vrijdag te doen (andere dagen niet).
Hieronder en in de bestuurskamer hangt het schoonmaakplan. Mochten er schoonmaakspullen ontbreken graag in vullen op de lijst op de schoonmaakkast.
Voor vragen en opmerkingen kun je altijd mailen naar de kantinecommissie: kantine@kcdoorn.nl
Sportieve groet,
Kantine commissie
Schoonmaakplan seizoen 2023/2024:
Kantine:
– Vegen
– Dweilen (met allesreiniger)
Gangen:
– Vegen
– Dweilen (met allesreiniger)
– Prullenbak legen
Wc’s:
– Wc schoonmaken, ook in de wc met bleekwater
– Vegen
– Prullenbak legen
– Wasbak schoonmaken
– Muur afnemen
– Wc blokjes vervangen (alleen als leeg zijn)
Kleedkamers:
– Banken aan de kant halen en vegen
– Dweilen
Douches:
– Putjes losmaken en schoonmaken
– Putjes eerst spoelen met heet water, dan chloor erin doen
– Douchewand schoonmaken
– Douche droogtrekken
De spullen op het einde weer opruimen waar het stond.
Vieze doekjes in de wasmand (staat in de keuken). Zijn er spullen op/leeg? Geef het door aan de kantinecommissie; kantine@kcdoorn.nl
Aanspreekpunt voor vragen: Meijke van Os
Dank je wel